Friday, October 2, 2009

Друзі в оренду

коли в мене виникає запитання, не типу "шо буде зі мною", "як для мене вигідніше поступити"...а якесь ліве, не пов'язане зі мною, на перший погляд, то до мене, як магнітом, притягується інформація або можна сказати "пища для мозгов".

Так ось... вечері, після чергової філіжанки зеленого чаю, мені в голову прийшла думка... суєта сучасного життя, безліч змін, поїздок, велика кількість можливостей спілкування - не вирішують проблему самоти. В час повної свободи заводити нові знайомства стало важче. Мобілки, інтернет – збільшують дистанцію. Збільшується число анонімних спілкувань, віртуальних зустрічей, але не знайомств людей між собою. У містах близько половини населення живе наодинці, і ця тенденція посилюється.

Не так багато днів пройшло з того моменту, як я в інтернеті натикаюся на статтю такого змісту:"За останні вісім років в Японії збільшилася кількість агентств, які надають в оренду фальшивих друзів і родичів. Співробітники агентств запрошуються клієнтами на торжества і святкові заходи. Таким чином японці приховують від оточуючих свою самотність.
У Японії працює вже десять фірм, що надають подібні послуги. У найбільшій з них налічується близько тисячі службовців. Просту появу «друга» коштує близько 160 доларів. Додаткові послуги підвищують ціну. На жаль, орендовані друзі не можуть замінити справжніх. Люди в сучасному світі відчувають себе усе більш відчуженими.
"

Можливо, проблема затаїлась в людському егоїзмі, який все частіше руйнує нормальні взаємовідносини?

No comments: