Tuesday, June 23, 2009

НеПравильне бажання або чого насправді бажати, щоб бути щасливим!

Фрагмент з фільму "Траса 60"



Що такого забажати, щоб бути щасливим, не 5 хв. чи 2-3 дні, а завжди! Навіть якщо ти впевнений і знаєш чого хочеш, то хто його виконає і скільки воно коштує?

Я не довго живу, але переконався за гроші щастя не купити! Чому я такий впевнений? Життєвий досвід та добрі друзі. Серед них заробляє на рівні вчителя в школі, середнього бізнесмена, успішного бізнесмена, і дуже успішного бізнесмена (палуба яхти не менше 50 м.). Кожен у свій час зрозумів, щастя роблять тільки люди, стосунки між ними!!! Наприклад коли хтось хворіє, ти чекаєш на кожну звістку про його стан, ти своїми думками та прагненнями поряд з ним. Інколи складалось враження, що тільки від наших думок його ставало краще.

Ти тільки уяви. якщо кожен з нас буде думати про кожного, як про члена сім'ї, міста, та навіть всього світу (не хвилюйся) в результаті Ти отримаєш:
7 000 000 000 друзів,
7 000 000 000 близьких твоєму серцю
7 000 000 000 x 10 (в 7 000 000 000 ступені) безкінечне щастя та радість

2 comments:

Slavik said...

прикольний кліп - мені про цей кліп хтось розповідав але я так і не бачив весь фільм

ти його бачив повністю?

Unknown said...

ага, навіть українською. мені сподобався.